השכרת מתנפחים לאירועים כבר שנים על הבמה הראשית של אטרקציות לאירועים, אך לפיראט הקטן יש חידוש משמעותי בשבילכם! מתנפח ביליארד אנושי, זהו מתקן מתנפח בגודל 4 מטר רוחב על 6 מטר אורך, בצורת שולחן ביליארד וכמובן גם שולחן סנוקר, כאשר הכדורים בו בגודל של כדור כדורגל ובמקום מקלות המשתתפים משחקים עם הרגלים.

מתנפח ביליארד אנושי

מתנפח ביליארד אנושי הינה אטרקציה מהסרטים

עם שקלתם איך לאתגר את משתתפי האירוע שלכם ולהעניק להם אטקרציה משמחת, תחרותית, כיפית, אנרגטית ומשעשעת אז מתקן מתנפח ביליארד אנושי זו היא בהחלט האטרקציה שתעניק פעילות משמעותית עם הרבה שמחה וצחוקים לאירוע שלכם. זה לא משנה עם זהו אירוע יום הולדת, מסיבת בית ספר או אירוע חברה לעבודים, כולם נהנים ועל הדרך שורפים כמה קלוריות.

 

השכרת מתנפח ביליארד אנושי

מתנפח ביליארד אנושי להשכרה מתאים לכל סוגי האירועים החל מאירועי ילדים ( ימי הולדת, בר / בת מצווה, בתי ספר ומסיבות ) ועד לאירועים של מבוגרים ( אירועי חברות, כנסים ירידים ומוסדות ). ניתן להציב את הסנוקר האנושי בכל שטח ישר אשר מתאים למידות המתקן, שש מטר אורך על ארבע מטר רוחב. המתקן מתאים למשתתפים מכל המינים והגילאים, ניתן לשחק בו בקבוצות ואפילו ביחידים. השכרת מתקן הסנוקר האנושי ניתן להשכירו בחבילת האטרקציות או בנפרד. המתקן מגיע עם כל הציוד (כדורים, שטיחים, מפוח)במגביל לצוות תפעול מקצועי אשר ייתן מענה לכל הנדרש לתפעולו.

 

מתנפח ביליארד אנושי

חוקי המשחק במתנפח ביליארד אנושי

חוקי המשחק הם זהים לחוקי ביליאר אמיתי, זאת אומרת שיש כדור לבן שבעזרתו משחקים וחובטים בחמשה עשר כדורי המשחק כאשר הם מתחלקים לשתי קבוצות, הקבוצה הראשונה היא כדורים 1 עד 7 אשר צבועים בצבע מלא והקבוצה השניה היא כדורים 9 עד 15 אשר צבועים בפס של צבע וכדור נוסף כדור מספר 8 זהו כדור דומיננתי הצבוע בצבע שחור מלא אשר קובע מי ינצח במשחק.

בתחילת המשחק: מסדרים את 15 כדורי המשחק במשולש וכל שחקן בטורו חובט עם הכדור הלבן בכדורים בכדי להכניס את אחד מהם לאחד החורים,  ברגע שאחד המשתתפים הכניס את אחד הכדורים משתי הקבוצות (צבע מלא או פס צבע) לכיס הכדורים אז כל מהלך המשחק הוא חייב להכניס את כל שער הכדורים מאותה הקבוצה. ברגע שנגמרו לו הכדורים הוא עובר לכדור הדומיננתי כדור מספר 8 (הכדור השחור) כאשר לפני החבטה בו הוא חייב להכריז לאיזה חור הוא מתכוון להכניס אותו ואם הוא הצליח אז הוא מנצח המשחק, עם לא אז ממשיכים.

עבירות:

  • כל עבירה מעבירה ישירות את התור לשחקן השני.
  • אם הכדור הלבן יצא מחוץ לשולחן או נכנס לאחד החורים השחקן השני מניח את הכדור איפה שהוא בוחר על קו הפתיחה ומשחק בכיוון הפתיחה.
  • פגיעה או הכנסת כדור שלא מקבוצת הכדורים של השחקן, מעביר את התור לשחקן השני. הכדורים אשר נכנסו לחורים לא יוצאים משם, במידה ונכנס הכדור השחור (מספר 8) אז המכניס הפסיד.
  • שלוש עברות ברציפות של שחקן גורמות להפסדו.

 

 

אז על תתמהמהו והזמינו עו היום את מתקן הביליארד האנושי של הפיראט הקטן ופשוט תהנו מחוויה בלתי נשכחת מהסרטים.

לפרטים והזמנות התקשרו ל- 054-461-4579 מאיר הפיראט הקטן.